
© 2015-2020 Bonzu - All rights reserved - Privacy statement
JOHAN KIRSILÄ TRIKKAA REEBOKEISSA
BRIEF
Asiakkaamme Reebok tavoitteli urbaania ja trikkaus-genren mukaista sisältömateriaalia uuden malliston lanseerauskampanjaa varten. Tavoitteena oli tehdä monikanavaista, kohderyhmälähtöistä, sporttista ja Reebokin näköistä sisältöä, joka liikuttaa ja saa katsojan innostumaan.
IDEA
Uuden malliston lanseerauskampanjassa oli tärkeää, että kuvauslokaatio on urbaani ja hieman mystinen. Bonzun lokaatioskouttaustiimi pääsi tutkimaan Helsinkiä ja kuvauslokaatioksi valikoitui rosoinen Merihaka. Kampanjaa varten toteutettiin nuorekkaita mainosvalokuvia ja mainosvideotuotantoa.
TULOKSET
Kampanjan sisältöä on käytetty mm. The Athlete’s Foot:n medioissa ja trikkaaja Johan Kirsilän omissa medioissa. Kampanjalle luotu sisältö on kerännyt satoja tuhansia katsontakertoja.
AsiakasReebokPalvelutKonsepti, Tuotanto, Valokuvaus, VideotuotantoVuosi2017