
© 2015-2022 Bonzu - All rights reserved - Privacy statement
Mestis & Veripalvelu – Verenluovuttajia tarvitaan
KAMPANJA, JOKA VARMASTI NÄKYY IHMISTEN ARJESSA
BRIEF
Suomen Jääkiekkoliiton ja Suomen Punaisen Ristin Veripalvelu aloittivat yhteistyön hyvän asian puolesta. Heillä oli tarve luovalle kumppanille, joka tuo mukanaan kampanjatoteutuksen aina ideasta valmiiseen tuotantoon ja jakeluun asti.
IDEA / RATKAISU
Lähdimme rakentamaan kantavaa kampanjaideaa ja konseptia ihmisten arjen kautta. Perinteinen ja sosiaalinen media saivat kampanjassa rinnalleen täysin uuden tavan levittää tärkeää viestiä, sillä ambulanssit näkyvät ja kuuluvat ympäri Suomen. Joka päivä.
TULOKSET / LEVIKKI
Kampanja tavoitti yhteistyön lanseerausviikon aikana yli 2 000 000 suomalaista.
Mainosfilmiä esitetään myös otteluiden tauoilla Elisa Viihteessä. Otteluita on runkosarjan aikana 300.
Mestiksen kauden aikana otteluissa käy 228 475 katsojaa, jotka näkevät mainosfilmin. Mainosfilmiä esitetään otteluissa kolmen vuoden ajan. Katsojat altistuvat joka ottelussa filmin ydinviestille ja ambulanssille (ambulanssi, sireeni & valot). Voimme vain arvailla, että kuinka moni ajattelee kampanjan ydinviestiä myös arjessaan, kun näkevät ambulanssin ja kuulevat sireenin äänen.
Asiakas: Suomen Jääkiekkoliitto
Luova konsepti: Bonzu
Tuotanto: Bonzu
Tuottaja: Julius Repo
Ohjaaja: Vanessa Vandy
Kameraoperaattori: Hannes Repo
Valaisija: Ville Tolvanen
Runner: Eemil Mäkelä
Värimäärittelijä: Matic Prusnik
Äänisuunnnittelija: Sakari Karjalainen
Valokuvaaja: Julius Konttinen
Graafikko: Lasse Martinaho
AsiakasSuomen JääkiekkoliittoPalvelutKonseptisuunnittelu, luova suunnittelu, mainostuotanto, videotuotanto, valokuvatuotanto, graafinen suunnittelu, jakelusuunnitteluLinkmestis.fi